Ja... Kunne det ikke bare blitt desember?
Er jo sånn at jeg må vente like lenge som alle andre her i verden, men tida går så forferdelig treigt! Ja, det er fordi jeg har bursdag i desember, og har oppkjøring på bil. Pluss at det er juleferie, sånn at jeg får kommet meg hjem å vært med de to som betyr mest for meg i hele den store, vide verden. Her på Tomb trives jeg fortsatt ikke, og veit heller ikke hva jeg skal gjøre for å kunne klare det. Tenker hele tiden på å droppe ut, men er pengene som stopper meg- og fordi det er så mange som vil bli så skuffet over meg. Det skjønner jeg jo...
Alt som ikke dreper, gjør deg sterkere.
Så i går, var det en som skulle komme å se på Vennen (firehjulingen). Den har stått for salg nå i snart 4 mnd, så jeg syntes det var på tide at noen ville se på den fantastiske tingen min. Han kom rundt klokka sju, og prøvde den noen runder på parkeringsplassen. Kona og ungen var også med, og de fant ut at de skulle ha den. Han prøvde å prute, men jeg gikk med på 14.000,-. En tusenlapp mindre enn "taksten" min, men er mer enn fornøyd. Pengene fikk jeg rett i hånda, og han tok den med seg. Kjempetrist å se Vennen dra fra meg. De skulle bruke den på campingen visstnok, og sette hengerfeste på den. Joda, lykke til :p
Bare en time etterpå, fikk jeg en telefon. Hjulingen hadde stoppa, og ville ikke starte igjen. Jeg prøvde å forklare så godt jeg kunne, når det gjaldt plugghetta som pleier å falle av, og hvordan han skrudde over til reservetanken. Han stod tydeligvis lenge å knota, så sendte han melding en time seinere, da han forrige gang hadde sagt at jeg fikk den tilbake om den ikke startet. Joda, bensintom. Jaggu et geni jeg har solgt Vennen til! Menmen, jeg får hvertfall betalt gjelda mi på bilen, og regninger- også mulig nye vinterdekk til Merci. Så sånn sett er alt bare velstand.
Siste bilde av Vennen :'-(
Så til helga skal jeg hjem til Kongsberg, betale gjelda mi til Dan Magnus, kjøpe dekk til bilen og i toårs bursdag til min kjære nevø- Bastian.
Og selvfølgelig hjem til mine kjære, Hilde og Hjermund <3



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar