lørdag 24. oktober 2009

Overraskende besøk! :D

I går (fredag) skulle egentlig jeg og Silje opp i stallen å jobbe, men det ble det ikke noe av:p Jeg ble bedt med Siri å se på to nye hester. Hun hentet meg klokka tolv, og vi satte kursen mot Skien. Den første hesten vi skulle se på var på en øy, så vi måtte ta ferge :p Vi kom omsider frem, og ble møtt av en helskjønn kaldblodsvallak!:) Han heter Spretten, og er 10 år. Kjempesøt, og hadde en spesiell egenskap :p Han elsket å bli klødd under leppa, så han stod å gapa hele tiden :p Prøvde han litt på banen, og han var egentlig ikke noe typisk traver, sånn egentlig. Mens vi var der ute, fikk jeg faktisk en telefon da. OA ringte meg, og vi skravla vel ganske lenge, og fant ut at han skulle komme nedover da faktisk :p

Etter vi var ferdige hos hesten, dro vi med ferga over igjen, og tok turen til neste hest, som var like ved Skien, laaangt oppi gokk. Dette var en kaldblodshoppe på 8 år, og hadde aldri blitt travtrent. Fikk beskjed om at hun var veldig sprek, og var typisk hoppe (det med å teste ut nye ryttere), og det fikk Siri erfare. Har i grunn ikke sett en hest løpe så fort rundt en bane før :p Verken jeg eller Siri vet hvem av hestene, eller om det er noen av dem i det hele tatt som er aktuelle, men hoppa var ikke helt sikkert til salgs, siden hun hadde vokst opp på gården, og blitt brukt av samme personen hele livet. Meeen, så var det å komme seg så fort som mulig hjem til Stokke. OA hadde kommet seg til Shell, og stod der å venta. Han hadde med seg bikkja, Bicko :) Veldig koselig! Så vi dro hjem, snakket litt, og dro på butikken å kjøpte middag :) Wok er DIGG! Og en goood natt søvn.. Hadde det ikke vært for at han prata noe jæævlig i søvne da -.-" Off..

Uansett, han dro i dag, og jeg ble bedt til Ingrid og Kjell Tore. Vi spilte et slags brettspill som egentlig var veldig morsomt, når jeg endelig skjønte poenget :p haha :p Hatt en veldig koselig helg hittil! Men veldig usikker på dissa følelsene da :S Off..

Natti ^^

onsdag 21. oktober 2009

Drømmer er skremmende...

Har du noen gang opplevd å drømme om den samme personen eller tingen om og om igjen?

Jeg sliter veldig med det fortida, når jeg sier sliter, så mener jeg at det påvirker hverdagen min veldig.. Tenker på hva drømmen betyr, og hvorfor jeg drømmer akkurat det hver natt.. Nå har jeg drømt om samme person, 5 netter i strekk! Det er forskjellig hendelser for hver natt, og jeg får nye ting å tenke på hver dag. Jeg veit jo sånn egentlig hva dem betyr, har veldig mye med psyken min å gjøre, og at jeg savner den personen så indelig, og jeg håper så på at ting ordner seg igjen.. Innerst inne veit jeg jo at det ikke skjer, men likevel klarer jeg ikke å legge det fra meg :/ Forslag?

Ellers har jeg sjekka litt, og tenkt som vanlig... Snakka med ei jeg kjenner, og fortalte visse ting som irriterer meg, og hvordan jeg oppfører meg til tider, og hun mente at jeg mulig er manisk depressiv. Alle "symptomene" for det, har jeg, og litt til.. Humørsvigningene mine er helt syke noen ganger, og det svitsjer sånn helt plutselig :/ Helt ærlig, så veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Men får prøve å legge meg, og se om personen dukker opp i natt og..

Natti (:

søndag 18. oktober 2009

Vennen er tilbake! :D

Som overskriften sier, har jeg fått igjen firehjulingen etter at den har vært på service i Moss siden mandag. Før det var den i Tønsberg til service, men der stod den bare på lager i tre uker, uten at noen hadde giddi å sett på den... Så ja! Men det er godt at han er frisk igjen, og nå er vi virkelig klare for vinteren! :D Når den første snøen faller, så pass opp! :D

Sånn for å dra med gårsdagen også da, som virkelig var en kjempebra dag! :D Aldri hatt det så gøy på veldig lenge!=) Det begynte med at jeg lå å dro meg til langt på dag, og venta på at Siri skulle hente meg. Hu hadde avtale med ei i Sandefjord for å se på/prøve en hest. Planen var også at vi skulle innom Biltema for å kjøpe ny tavle til stallen (whiteboard). Siri kom rundt kvart på fire, og vi kjørte som svin til Biltema. Kom egentlig fem minutter for seint, men fikk lov til å hente det vi sku ha! :D Så var det å ringe hu dama med hesten, og fikk en liten nedtur. Stalleier skulle da kjøpe hesten da plutselig, så da trengte vi ikke komme... Javel, møkkakjerring! Men så smart som jeg er, så tok jeg noen telefoner og vips, da fant jeg en hest ikke så veldig lang unna som vi kunne komme å se på :D Kjempegøøøy!!:D Etter vi var ferdige der, bestemte jeg og Siri oss for å ta en liten rånerunde på Døgnet! Haha.. Hu kjører en stor Audi Q5, dritfet! Så vi rulla ned alle vinduene og satte på Günter med Ding Dong Song på fulle guffer! :p Haha!! :D

Ja, men tilbake til i dag :p Stod faktisk opp tidlig, for å være litt fresh til Nina skulle komme med hjulingen min :p Så fikk jeg melding om at Ludvig skulle være med. Så når jeg så bilen kom, og blinka inn innkjørselen, gikk hjertepumpa mi i 120++ trur jeg :p Men det var koselig å se begge igjen! :D <3
Etterhvert kom Christian, han skulle kjøpe litt nikotin til meg, og endte med at han var med oss i stallen på Melsom og på Lågerød :p Jeg og Silje kjørte bilen hans, rundt på Melsom aleine, med Hilde hengende ut av vinduet:p På betingelsen at han fikk kjøre hjulingen min rundt da, og det var jo forsåvidt greit :D Så har vært en bra dag, med litt planlegging til Halloween! Har bestemt oss for å ha vors hos oss, reise til Vear på fest og ha nach hos Christian + å henge i byen :D GLEDER MEEEG!! :D

onsdag 14. oktober 2009

Jeg kan motstå alt, unntatt fristelser!

Overskriften sier vel sitt egentlig, men det gjelder vel de fleste :p I det siste har jeg vært litt i tenkemodus, og det er skikkelig irriterende! Når det gjelder denna slags kjærligheten folk skryter så fælt av, så der jeg på den som mer problematisk enn vidundelig! Eller, det kan selvfølgelig være sistnevnte, men blir som regel bare problemer ut av det greiene der... Vurderer egentlig å gi opp hele greia, men det er ikke så lett det heller!...

Sånn med tanke på oppdateringer, så var jeg, Silje og Hilde i byen i går for å se på litt kostymer å sånn til Halloween, har egentlig aldri tenkt noe over Halloween før, men det har tydeligvis endret seg:p Jeg brukte da rundt 2000kr på kostyme m/tilbehør, så jeg håper virkelig det blir vellykket! :D Silje kjøpte også et kostyme etter litt overtalelse, men den var ikke i hennes str. så måtte bestille, og hun forhåndsbetalte... (Noe som kanskje ikke var så kjempelurt...) For når vi kom hjem, å så på hjemmesiden, var det en mye mer snacksen kjole der, som var til nesten samme pris, og passende tilbehør! Så tror nok hun bytter kjolen å kjøper den på nettet i steden :D Jeg veit egentlig ikke hva Hilde har tenkt å være, men det finner vi nok ut av, omsider :p

På skolen i går da, for å ta med det også, så var vi på gartneribesøk i Revetal. Dem dreiv med økologiske tomater, og du kan tenke deg jeg koste meg :D Har vel i grunn spist for ei hel uke! :p Etter lunsj hadde vi økonomi og samfunnsfag i fire jævla timer -.- Meeen som i dag da, så hadde både jeg og Silje glemt hvilken dag det var, så når vi kom på skolen, skulle vi ha traktorkjøring, og kjøre noe kompost, men så smarte som vi er, så hadde vi bare vanlig joggebukse og sko.. Så vi kunne i grunn bare glemme å være med der, vi dro hjem :p Så sitter som et slags kadaver innerst i sofan og hører på musikk.. :p

torsdag 8. oktober 2009

Tida går jaggu meg unna!

Jaja, jeg veit. Hakke skrivi no her på hundre år, og er fullt klar over det... Sikkert ikke veldig mange fan heller, så er vel ikke så veldig nøye :p Har egentlig ganske mange oppdateringer.. Men egentlig mest av alt(!) ønsker jeg meg en ny blogg, hvor det er lett å bare kaste inn litt bilder hist og pist. For detta her er bare rør :p
Uansett... Så går skoledagene unna, jeg sliter en del med søvnproblemer, så følger ikke helt med i timene.. Men det får så være!

Jeg har også farga håret til Silje :D Hu blei dritkjekk! Fra lyst blondt, til ganske mørk brun ;D Ikke nok med det, fikk vi omsider overtalt henne til å dra til Studio Z, å få tatt denna piercingen hu sku ha ;D Så nå sitter a her å tygger og sikler isbiter utover hele soffan! xD haha.
Hilde har blitt ganske greit forkjøla, så hu hoster å ler med en helt annen stemme, dritmorro :p

Sånn som det er nå, så vil jeg si at jeg er på en sky som styrter. Som bloggen under sier, så har ting blitt litt annerledes siden den tid, men det er alltid noe nytt.. Så nei, helt ærlig, jeg har det ikke veldig bra om dagen.. Menmen, sånn er livet, så det er vel meninga at man skal igjennom det også...