mandag 20. juli 2009

Hønefoss- et møkkasted!

Som jeg sikkert har nevnt tidligere, er jeg opprinnelig fra Hønefoss, men har bodd i Tønsberg/Stokke i et år nå. Har kanskje vært hjemme fire ganger siden jeg flytta, og det med en god grunn! Jeg har vært hos mamma i Hønefoss nå, siden sommerferien begynte, og jeg har aldri hatt så hjemlengsel som nå! Lengter hjem til Stokke, og til mine bestevenner!

Grunnen til at jeg flytta fra Hønefoss var for å komme meg vekk. Vekk fra "venner", ekskjæreste og i grunn selve stedet. Det gjorde meg kvalm og i dårlig humør. Etter jeg flytta, har jeg aldri lengtet tilbake! Melsom har gjort så mye for meg. Starte helt på nytt, og bli kjent med nye mennesker! har nå fått de beste vennene man kan ønske seg! Og jeg savner dem så sinnsykt! :( Etter jeg kom hit til byen, har alt bare blitt problemer! Fra første dagen, fikk jeg meldinger og telefoner fra forskjellige som trengte min hjelp, og støtte. Greit nok det, jeg stiller opp jeg såklart! Men det blir så mye, å takle mange andre sine problemer, i tillegg til mine egne. Når man etter det igjen forelsker seg på ny, etter man endelig har kommet over den forrige, og det viser seg bare å være en megasurr med den forelskelsen også, da blir man ikke i et veldig koselig humør og blir ikke akkurat veldig optimistisk da.

Hønefoss har i alle år vært "mitt hjem", men etter alt som har skjedd i den byen her + alt det dritet jeg har gjort her, klarer jeg ikke å slappe av. Ting, personer og steder har med seg minner, og sånt sitter fast på netthinna. Veldig vanskelig å glemme. Jeg kan også telle på en hånd hvem som er mine venner her, det er ikke mange! Alle droppa meg. Hadde det ikke vært for jobbinga i sommer, hadde jeg aldri reist opp hit! Hønefoss gir meg bare problemer og hjernen min slutter å virke. Jeg føler meg ikke bra her, og har problemer med å sove om natta. Nå som i tillegg mamma har forlatt meg aleine i to uker, i den fanatiske lille leiligheten sin, har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Det eneste jeg bedriver tida mi på etter jobb er enten å jogge, eller rydde. I går rydda jeg hele leiligheten- noe som sikkert aldri har blitt gjort etter mamma flytta inn -.-

Men jeg skal ikke klage, jeg lever fortsatt, og jeg får penger av å kjede ræva mi hver dag. og mamma betaler husleia mi i Stokke for sommern. Likevel blir jeg sjekka opp, får meg til å lage følelser også bli bare kasta bort som en kjøttbit. Hvor koselig er ikke det? Off. Er veldig negativ nå veit jeg, men hva skal jeg gjøre da? Og oppå alt detta har jeg en hest i Stokke, som jeg ikke har sett på gud veit å lenge, som jeg savner noe grusomt + at er nå megler for ei venninne og typen. Dem mener jeg skal bli psykolog, siden alle kommer til meg og snakker, men det eneste jeg gjør er å lytte og gi råd, dessuten gidder jeg ikke kaste bort mange år på jusskole ass :P Men syns det er veldig koselig når folk viser meg såpass stor tillit som mange gjør! Jeg ser ingen hensikt med å si ting videre heller. menmen, tenker jeg løper meg en tur. Bli litt sprek! :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar